Super Mario Bros - Wii

Igår varvade jag och min älskling Super Mario Bros, jätte roligt men samtidigt tråkigt för man vill inte att det ska ta slut^^ Man kan ju alltid hoppas på att dom gör ett till spel :)

Men jag vill i alla fall tipsa om detta spelet till alla er som har Wii, det är fantastiskt roligt och man kan spela upp till 4-spelare. Lite lär ni känna igen från spelet om ni haft Super Nintendo någon gång och spelat detta. Men det är en rad nya banor som verkligen ger Mario och hans vänner något att sätta tänderna i :)



Va tvungen att ta en bild då vi varvade det^^



Kommentarer
Postat av: Jen

ÄLSKAR SuperMario!

Har bara ägt ett Super Nintendo, så det är typ det enda jag känner till(kan) inom tv-spelas-världen haha!



Har du haft en bra helg annars?

kramar

2011-01-09 @ 07:40:10
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0