Svar på Tal

Jag tänkte göra ett litet svar på tal här i bloggen. Det är såhär att tjejen som skrivit till mig har inte längre någon blogg och lämnade ej någon mail adress så därför svarar jag henne här.


Camilla:

Hej! :)
Hoppas allt är bra med dig! Jag måste säga att jag ÄLSKAR din blogg, känns som jag fastnat för den. Du tar foto på vad du äter och jag gillar de, alltid lite mys på de bilderna, haha. Dessutom har vi likadant bord, och att du ibland också är ensam hemma, precis som jag är i min lägenhet nu. Får dock inte ha min hund här så saknar Nellie. Vi jobbar nog inom samma jobb, har iallafall samma jobb tider. Jag har fått kvällstjänsten och jobbar oftast från 16 - 22. Båda har diabetes. Blir alltid glad när du skriver och lägger upp bilder på vad du äter. Vet inte varför men blir de. Båda har också diabetes typ 1. Och just det, båda två har Wii, så ge gärna tips på spel som du gjorde i ett inlägg innan :) Kram!

Hej Camilla!


Allt är bara bra med mig :) Va roligt att du gillar min blogg och mina bilder som jag lägger upp, det värmer :) Åh visst är det vardagsrumsbordet så himla fint, älskar det :) Förstår att du saknar din hund, jag vet inte vad jag skulle gjort utan min lilla Tindra. Jag jobbar på sjukhus och som personlig assistent, och ja vi har nästan samma tider. Ja vi har ju båda typ 1 diabetes också :) ok så du har också ett Wii, visst är det roligt :) Ja jag ska försöka att tipsa om lite spel till Nintendo Wii, det spelet Epic Mickey som jag tipsade om i ett inlägg innan är verkligen roligt, iallafall enligt mig. Jag ska inom en snar framtid köpa lite mer spel så håll utkik här i bloggen :) Kram!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: härlig kategori :)

jaa, den var jättebra :) haft en bra dag?

2011-01-02 @ 22:20:58
URL: http://jennsiii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0