Legally Blond 2

Klockan 21:00 på tv4+ kommer Legally Blond 2 och den hade jag tänkt att titta på. Efter den filmen så blir det nog att jag slår på mitt Wii och spelar Epic Mickey, jag har just nu kommit till en väldigt spännande värld och ska strax möta kapten krok... japp jag talar givetvis om Peter Pan och piraterna, det är deras värld jag är i just nu :)



P.S Vad är det för fel på blogg.se egentligen? det går huuur seeegt som helst att publicera inläggen, har varit så hela dagen men detta inlägget tar banne mig priset. 20:29 publicerade jag detta inlägget enligt mitt Arkiv och inlägget kommer upp 40 minuter senare... sjukt. Det står här på bloggen att jag publicerade inlägget 20:36, förstår inte varför det står en annan tid i bloggen då Arkivet säger annat. Men inlägget kom i alla fall upp strax efter 21:10. Något är ju fel på blogg.se



Kommentarer
Postat av: jennie

Hej vännen!

Sorry att jag inte svarade igår. Kom hem vid 22-tiden och det va bara bums i säng eftersom jag ju går upp så tidigt om vardagarna.

Så du har också släkt i usa? Min släkt bor dock inte på så roliga ställen som carlifornien eller florida eller NY, dit man VILL åka, haha. Men du måste ju åka dit o hälsa på dom ju! Jag kommer nog inte ha råd att åka och dessutom vill jag ju inte åka dit ensam heller...

Den här veckan är jag bara ledig imorgon, sen är jag inte helt ledig förrän den 22a januari, fast det gör inget. Gillar ju att jobba och iof stänger jag nu på fre och lördag och på måndag nästa vecka, men efter det är det en hel månad tills jag måste stänga igen, så då har jag fått lite skönare arbetspass däremellan, så det kan jag stå ut med ;)

Kommer du jobba mycket nu?

2011-01-10 @ 08:20:18
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0