Wii kontroll & Nunchuk kontroll

Jag har ganska nyligen provat att gurgla mig med den där Andolex som jag fick utskriven av läkaren och jag måste säga att den bedövade mer mina läppar än min hals :( Jätte tråkigt att den inte funkade, för min hals går så ont. Men jag ska testa att gurgla nån gång till ikväll så kanske det hjälper lite?!

Idag när vi va på Ica för att köpa lite mat
så passade jag också på att springa in på Siba och köpa en Wii kontroll och en Nunchuk kontroll till mitt Wii. Så nu har jag två kontroller till mitt Wii och det känns riktigt bra. Tydligen så fick jag med något spel när jag köpte Wii kontrollen också (Wii Play) det är en massa olika spel så det va lite kul att man fick med det :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det var ju det, så tänkte säga hej och så :)

Med mig är det bra, jul och nyår har vart helt underbara! men synd att det är över nu.. men nu har jag dock min födelsedag att se fram emot ;) hihii



allt bra med dig och Tindra? förutom att du är sjuk nu då :P

kram kram!

2011-01-04 @ 19:42:25
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: sandra

SV:

Jaa vitlök funkar perfekt.. DOCK ska man ta de redan vid första symptomet.. De funkar inte så bra när de redan brutit ut =/ Jag kör vitlök och Kan Jang :D



Åh vad kul med Wii.. Jag vill också ha de :D

Hoppas du kryar på dej snart!

Kram

2011-01-05 @ 12:21:14
URL: http://bitchens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0