En ovälkommen gäst i min säng - Cool Water Woman - Grattis mamma!

Det är svårt att vara inne när det är så fint väder ute. Har precis kommit in från att ha varit ute och njutit av solen. Inatt sov jag skit dåligt, varför? Jo jag vaknade klockan 4:00 inatt av att något kröp på mig. Från armen upp på min hals, jag rycker till och riktigt drämmer till mig själv med andra handen och tänkte va fan var det. Trodde först att det var mitt hår som typ åkte ner och smekte min arm/hals. Tog en slinga av mitt hår och testade^^ men nä, det kändes inte alls så. Reser mig upp i sängen, tänder lampan och tittar på min kudde och vad får jag inte se... Jo en spindel. Åhh den var så äcklig va haha, jag hatar spindlar. Jag tog en tidning, tittade lite på spindeln. Den låg på rygg, helt stel var den, rörde inte en fena, med andra ord död. Jag skjuter under tidningen och vad tror ni inte händer... Jo den jävlen rusar fan iväg... under mitt täcke. Så den var inte minsa död utan han spela bara död haha^^ sjukt. Lyfter iallafall på täcket och får syn på spindeln, drämmer till han ordentligt och ja sen var han ju sten död. Men tror ni jag kunde sova sedan, absolut inte. Nä jag trodde ju att det fanns flera spindlar i min säng och jag låg riktigt och kände efter om det var något som kröp på mig^^ tog mig flera timmar innan jag somnade igen haha.

Men nu över till något annat
. Denna parfymen här nedan känner nog dom flesta igen skulle jag tro?! Cool Water. Jag hade denna under en period då jag var ca 15 år tror jag. Har inte använt den sedan dess men så hittade jag en liten flaska igår när jag rotade i mina lådor. Och vilka nostalgiska minnen jag fick när jag kände doften av denna parfym. Den luktar ju faktiskt väldigt gott och jag funderar på att börja använda den lite igen faktiskt :)

Om ni är sugna på att köpa flaskan så hitta jag en billig 15ml HÄR för endast 99kr
:)





Kommentarer
Postat av: Olivia

usch för spindlar! riktigt obehagligt att ha kryp i sängen haha

2011-07-06 @ 16:52:05
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Mammi

Tack så mycket min söta,snälla,fina dotter ....Kram

2011-07-06 @ 16:55:09
Postat av: Anonym

Fy då hemskt att det kröp en spindel på dig. Jag hatar spindlar ja med och hade den krypit på mig hade jag nog dött. Den parfymen hade jag också när jag var yngre luktar supergott :)

2011-07-06 @ 22:22:13
Postat av: Eva

den parfymen har jag. doftar fantastiskt gott :) så äckligt att det kröp en spindel på dig. jag hade blivit livrädd haha

2011-07-11 @ 21:15:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0