Fondvägg & Tapet/Wallies till dörr



Jag har ännu inte bestämt
vad för fondvägg jag vill ha i vardagsrummet än. Jag gillar verkligen den stora vita rosen men jag föll också pladask för den med pelarna. Det tråkiga var att just den tapeten med pelarna inte gick att få till hela min vägg utan bara en bit (alltså så som på bilden bara) konstigt tycker jag. Men men jag har ju även tittat på lite andra tapeter i några butiker här i stan och hittat några fina. Så vi får se hur och vad det blir. Har inte tänkt att tapetsera inom den närmaste månaden iallafall.

Denna fondväggen har vi nu
. Visst jag tycker den är fin och det gör även mina vänner och min familj men jag gillar inte riktigt att den är så mörk, jag vill ha det ljusare.



Och titta vad jag hittade här då
. Tyckte det var riktigt fräckt att man kan tapetsera sina dörrar. Kanske ska jag göra det här hemma också?! Fast det får jag nog inte eftersom jag bor i hyresrätt :( Hade tyckt att det hade varit jätte fint med en sådan dörr :)



Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! Allt bra idag då? kram

2011-07-27 @ 13:33:29
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Mirre - Fotograferande hundtoka

Tycker att den fondväggen ni har är finast faktiskt, du har så mycket vacker fin ljus inredning så det uppfattas inte för mörkt, den med pelaren tycker jag påminner lite om kyrka på något vis ;), den är lite för mycket. Men den med rosen är jättefin



Jajjamän det är pelagornier, ochh tack sweet för raderna

kraaamar

2011-07-27 @ 13:46:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: REBECCA

härligt :) jo det är finfint med mig också.

gör dudå? kram

2011-07-27 @ 14:12:42
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är svårt de där med fondväggar tycker jag. Har en hemma men jag tröttnar fort på den. Har bytt tapet 3 gg nu, fast vad gör det egentligen. Tycker det är kul med förändring =)



Gillade den med vita rosen. Men den du har nu blev jag riktigt kär i =D

2011-07-28 @ 03:18:55
Postat av: Anonym

Glömde säga att det va riktigt häftigt med tapet på dörr faktiskt =) har aldrig sett det förut

2011-07-28 @ 03:21:02
Postat av: Eva

Tycker att den fondväggen som ni har är jätte fin. fast trivs inte du med den så klart du ska byta den då :)

2011-07-30 @ 02:58:46
Postat av: Anonym

Hej!
Jag undrar vart man kan köpa tapeten till dörrarna?
Mvh Eva<3

Svar: Hej Eva!Jag hittade dessa någonstans på nätet, har tyvärr inget minne av vilken sida det var. Men kanske om du söker på google efter tapet till dörrar så finner du säkerligen något. Mvh Jouline
Jouline

2012-10-17 @ 16:07:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0