Hemma - Haft så jäkla skoj

Jag kom hem för en liten stund sedan. Sitter just nu på min balkong och dricker en kall cola i solen :) Har haft det helt underbart hos min mamma. Kvällen igår vart verkligen toppen. Tyvärr glömde jag min kamera hemma :( Men vi åt först gravad grillad lax och potatissallad och sedan blev det en fruktansvärt god tårta, all mat var hemmagjord, min mamma och henns man Teddy är bäst på att laga mat :) Sedan gick vi ner till en bar som spelade liva musik. Det slutade med att vi åkte med bandets turnebuss och hela bussen var full med folk och alla åkte hem till min mamma för efterfest HAHA, helt sjukt var det men så jäkla mysigt och skoj. Vi satt sedan hos min mamma och grillade och en av killarna i bandet spela gitarr och vi alla sjöng. Så jäkla synd att jag glömde min kamera asså, men men. Jag är iallafall helt slut idag och ska bara ta det lugnt, får se om jag orkar blogga något mer ikväll.



Tindra på balkongen för en liten stund sedan



Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Ja, verkligen! :)

2011-07-09 @ 22:21:42
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Caroline o. Lukas

Kul att ni kikade in till oss =)

Fina hundar du har. Filmen om de var väldigt fin!

2011-07-09 @ 22:46:11
URL: http://www.busgolden.se
Postat av: Anonym

Tack min söta dotter för en helt sjukt rolig helg med helt underbara ungdomar ........Kram

2011-07-10 @ 15:43:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0