Hemma - Tindra som valp

Kom precis hem från jobbet här. Jisses vad sent jag kommer va hemma nu då jag jobbar till 23:00 + att jag nu också jobbar längre bort än vad jag brukar. Aja, det är ju bara i två veckor och jag jobbar ju dessutom inte varje dag. Är ledig tisdag och onsdag nu, ska bli gott.

Slänger upp en gammal bild
på mitt lilla hjärta Tindra då hon var en liten valp :) Hon är så söt så^^ Tiden går så jäkla fort från att dom är valpar till att dom blir fullvuxna. Saknar verkligen den tiden då hon var valp :) Men vem vet kanske skaffar jag mig en till!



Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! :) Allt bra med dig idag? Kram

2011-07-26 @ 01:30:12
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: REBECCA

härligt! :) jo det är finfint med mig också,

vad gör dudå? kram

2011-07-26 @ 10:30:23
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror jag smäller av =D kan man vara sötare!!! Åh vad jag vill ha en liten hund nu

2011-07-28 @ 03:37:16
Postat av: Eva

Instämmer med kommentaren ovan :)

2011-07-30 @ 03:06:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0