Idag gick jag verkligen in för att fota!

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Idag har vi varit på en liten utflykt och det var super mysigt och roligt. Jag tog självklart med mig min kamera och fick allt till några bra bilder.

Här nedan har ni två smakprov på bilderna jag fota
. Jag gick verkligen in för att fota idag och tycker själv att bilderna blev jätte fina :) Som ni ser så har jag även ändrat texten så att man nu ser vem som fotat bilden. Förut så skrev jag bara min bloggs adress men nu står även mitt namn med. Vet inte om jag kommer komma ihåg att göra såhär på exakt alla bilder som jag lägger upp här hädanefter men det lär ni märka.



Kommentarer
Postat av: Olivia

Jättefina, härliga färger också :)

2011-07-21 @ 10:56:32
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Marie

Ohh jättefiiina =D, verkligen =D. Jag har gjort klart en sådan namntag redan i photoshop så jag bara kan klistra in. Har även sparat den som en psfil för då kan man gå in i photoshop och justera hur ljus och trasnparant den ska vara efteråt, alltså efterhand med korten. För ibland kan det ju blir för ljust osv så man måste justera lite =D



Kraaaamar



Bellman tackar för den jättefina sången =D

2011-07-21 @ 13:52:11
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jätte fina bilder! Vad använder du för program för att lägga till ramen?



SV

Jaa visst är den smart, inte alltför ful heller :D

2011-07-21 @ 17:02:37
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Mammi

Åååå...vilka fina bilder du har tagit ,fler vill jag se ...Kram mammi :)

2011-07-21 @ 19:10:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0