Loréal Volume Million Lashes

Jag sitter just nu i soffan på en brun filt. Har ju sprayat mig med tancan (self-tanning) och jag kan ju säga som såhär att jag hoppas verkligen att det blir bra sen när jag duschat av mig allt för just nu ser det ut som fan på vissa ställen på kroppen haha. Nä men så illa är det väl inte men lite fläckigt är det just nu iallafall. Åhh längtar tills jag får duscha av mig allt för usch va klibbigt det är att sitta med detta.

Mycket tips idag här i bloggen
, men hoppa ni gillar det?! Nu tänkte jag tipsa om en mascara som jag använder just nu. Fick denna av min älsklings mamma och jag blev väldigt glad då jag gärna velat testa den. Och den är riktigt bra. Den kommer åt överallt på fransarna och ger verkligen volym :)

Är ni sugna att testa den själv så hittar ni den HÄR för ett väldigt bra pris.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra mascara! Kanske ska man ta och testa den :)

2011-07-06 @ 22:10:41
Postat av: veronica johansson

den ABSOLUT bästa mascaran som finns :) använder bara den:)

önskar dig en fin dag

2011-07-07 @ 09:11:14
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/
Postat av: 25 år , 2 barns mamma, egen företagare och designer

Fin tjej och en fin blogg=)

2011-07-07 @ 22:37:38
URL: http://www.mammavd.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0