Måndag - En tyst minut för Norge

Idag är det Måndag och det står jobb på mitt schema. Jag ska från och med idag och två veckor frammåt jobba på ett annat ställe. Det är fortfarande samma brukare som jag jobbar hos men han är just nu på en liten semester, så istället för att cykla till jobbet som jag annars alltid gör kommer jag nu att behöva ta bussen i ca 40 minuter. Och det resulterar i att jag måste åka tidigare till jobbet i två veckor nu. Jag kommer även att sluta en timme senare än vanligt. Slutar annars 22:00 men kommer nu att sluta 23:00. Så vi hörs ikväll när jag kommer hem. Hoppas ni alla får en toppen dag!

Idag klockan 12:00
höll jag en tyst minut för dom drabbade i Norge, samt deras familj och vänner. Det som hände i fredags den 22/7-11 i Oslo och Utøya är så fruktansvärt hemskt att jag inte finner några ord. Jag är dessutom halv Norsk och har släktingar i Norge, men vad jag vet så är dom ok.



Kommentarer
Postat av: Marie

Fruktansvärt tragiskt det som hänt, hualigen



Kramar

2011-07-25 @ 16:53:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

Roxette va suuperbra! och vi fick bra platser också :-)



Visst är det hemskt det som hänt i Norge :( Vi i publiken höll tyst minut för dom drabbade igår på konserten.



Kramar!

2011-07-25 @ 19:14:10
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv; Hahaha ja, helt galet... Den har fortfarande inte försvunnit, går och nynnar på den emellanåt, STÖRIGT! HAHA! :D

2011-07-25 @ 20:35:39
URL: http://bexkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin bild du gjort =) kul och veta att du är halv norsk.



Ursäkta om jag kommenterar mycket på din blogg men kan inte hjälpa det, gillar dina inlägg så mycket och sen brukar jag kika in här på natten då jag jobbar. Jätte bra läsning och timmarna går lite snabbare här då tycker jag =)

2011-07-28 @ 03:42:30
Postat av: Eva

Fin bild! visst är det tragiskt det som hänt :(

2011-07-30 @ 03:10:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0