Nail Rock Warps

Idag står jobb på schemat igen. Börjar 15:00 och slutar 22:00. Det regnar hos mig idag så det blir att slänga på sig regnkläderna. Hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi ikväll när jag kommer hem.

Ohh jisses vad sugen jag blev på att testa detta på mina naglar
:) Nail Rocks Wraps är utformade för att hålla upp till 7 dagar på naglarna och 8 veckor på tårna. Varje paket innehåller 24 wraps i olika storlekar samt instruktioner.

Klickan här för att läsa mer om dessa coola Nail Rocks Warps eller kolla in fler häftiga mönster eller varför inte klicka hem ett par och testa, jag ska absolut göra det :)



Kommentarer
Postat av: yo

allt bra:)?

2011-07-17 @ 14:33:14
URL: http://yosirinan.blogg.se/
Postat av: yo

snygg blogg!

2011-07-17 @ 14:33:27
URL: http://yosirinan.blogg.se/
Postat av: Marie

Ohh så läckert minsann, det där hade jag gärna testat med, fniss. ja jag borde också ha sussat då, men sov så länge så var ej trött på kvällen, börjar känna mig trött nu med, men ska ingen powenap ta idag, för då kommer jag ej i säng i tid idag heller, haha



kramar, Ja ibland blir det helt ok bilder med mobilen. Det ska vara rätt ljus, ibland blir det riktigt dåliga, hehe

2011-07-17 @ 14:44:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så häftigt det verkar va att ha på naglarna. De kanske man ska testa =) hoppas du har en bra jobb kväll

2011-07-17 @ 18:56:21
Postat av: Anonym

Så häftigt det verkar va att ha på naglarna. De kanske man ska testa =) hoppas du har en bra jobb kväll

2011-07-17 @ 18:56:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0