Nytt kameraband till min lilla pärla :)

Kom hem för en stund sedan. Efter att jag och mammi hade varit på sjukhuset så åkte vi och hälsade på min mormor en stund, jätte mysigt! Mina provresultat var iallafall bra, lite dåligt med natrium i blodet (kroppen) bara men det ordnar jag till genom att salta maten lite mer bara :)

Men nu tänkte jag visa er mitt nya fina
kameraband som trilla ned i brevlådan idag och som kommer HÄR ifrån. Tjejen som gör dessa kamerband heter Madeleine och är otroligt duktig! Och jag är jätte nöjd med kamerabandet. Och min kamera är så fin nu så! Mitt kameraband heter Mimosa. Såg nu när jag kikade in hos Madeleine att det kommit lite nya kameraband, jisses vad sugen jag blev på kamerabandet som heter Meadow nu då :)

Här kommer lite bilder på mitt kameraband



Kommentarer
Postat av: REBECCA

Nej gud vlket gulligt kameraband.

2011-07-04 @ 23:34:29
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Olivia

åh så fin! :D

2011-07-05 @ 09:13:44
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh jätte fint kameraband =D

2011-07-05 @ 18:04:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0