Onsdag

Idag börjar jag jobba redan klockan 12:00 men jag slutar som vanligt 22:00. Min älskling gick ut med Tindra halv 7 i morse och jag hade satt klockan på 9:00, men tror ni jag gick upp^^ Nä... jag hörde inte ens att klockan ringde kl: 9:00 men jag vakna däremot av mig själv nu 10:15 hehe, vilken tur att jag vakna av mig själv då. Tänk om jag inte hade gjort det, nä men nu ska jag inte tänka sååå haha. Ska slänga mig i duschen nu och hoppas på att jag piggnar till för jag är verkligen dö trött idag^^ Hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi ikväll när jag kommit hem!

Slänger bara in denna bilden som jag tog för ett par dagar sedan för att fylla ut inlägget lite!




Jag och mitt lilla hjärta i sängen!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ni ärt vå små fina hjärtan båda två =D, ohh avis jag blir, ska minsann trycka sambons huvve framför skärmen och visa att jag med vill ha, han borde ju fatta vinken, skratt



Ja megatur, hittade dig inne hos Michelle tror jag =D

kramar

2011-07-20 @ 16:29:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0