Romantiska lyktor!

Ohh inatt var jag uppe länge^^ Förstår inte riktigt vad som hänt men det blir väl så ibland när man bara jobbar kvällar och nätter. Ja va så trött när klockan närmade sig två, ändå höll jag mig uppe ett bra tag till... varför liksom? haha. Det var väl kanske för att jag visste att jag var ledig idag och inte skulle göra något speciellt. Skulle behöva till Apoteket och hämta ut min medicin men jag vet inte om jag orkar det idag, får se. Är sjukt trött och slö idag.

Men nu över till något annat
. Inatt när jag var uppe så länge kikade jag runt lite på nätet och jisses vad man hittar grejer. Tyvärr räcker inte pengarna till allt som man vill ha men det fick iallafall bli dom här två här nedan :) Har redan en sådan här brun stor kron lykta på mitt köksbord, men när jag såg dom creme/vita kunde jag inte låta bli att klicka hem dom. Älskar ju färgen vit och creme! Kanske målar jag om den bruna jag har i köket i samma färg :)



Kommentarer
Postat av: Mirre - Fotograferande hundtoka

Ohh vad fiiina de var, verkligen =D. Ibland är det svårt att varva ner och då kan man helt enkelt aldrig bli trött ngn gång, haha



KRAMAR

2011-07-26 @ 13:48:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre - Fotograferande hundtoka

Köptetet på Hemköp, men skulle tro att alla ICA- kedjor har det =D. Ja Jotex hade verkligen många fina gardiner, specielt hissgardinerna, är sugen på dem med vitt och sedan tryck på =D



Kramar

2011-07-26 @ 16:50:04
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre - Fotograferande hundtoka

Kom ej min kommentar fram, eller jo det måste den gjort, tog du bort den? hehe.



Ja, jag gillade den också =D, eller den med tryck mitt på med text och några kvistar

kramar

2011-07-26 @ 16:58:21
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

ja har den lilla, otroligt söt :)

2011-07-26 @ 21:11:35
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet hur du menar när man vänder på dygnet så. Jag jobbar själv bara nätter, och det är då vaken natt. När jag väl är ledig är det svårt att vända tillbaka dygnet. Kan sitta uppe till 4-5 på morgonen när jag är ledig ha ha ;)



Jätte söta lyktor, spännade o se vad du ska ha i dom sen =)

2011-07-28 @ 03:34:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0