Sjukaste kvällen någonsin^^

Asså min kväll har varit helt sjuk^^ När jag kom hem från jobbet, (fick sluta lite tidigare idag) så gick jag en långpromenad med Tindra och då kommer det en tjej gåendes emot mig med en hund. Hon vänder sig om med sin hund och ber den sitta fint, jag och Tindra går förbi och jag råkar liksom snegla över axeln och får då syn på tjejens ansikte och det visar sig att det är min gamla vän. Nämen Ansofie skriker jag och nämen Jouline skriker hon, och ja vi skrek verkligen ut våra namn haha.

Ansofie var min bästa vän när jag var liten
och vi har gjort så mycket ihop. Men efter högstadiet skildes vi tyvärr åt då vi skulle gå på olika skolor. Vi har inte setts på 10 år men ändå känndes det som om det var igår typ :) Vi prata gamla minnen och vad som hänt under dom här 10 åren som vi inte setts. Och det roliga är att vi bor inte så långt ifrån varandra men ändå har vi liksom aldrig mötts^^

Vi skildes åt och efter bara några meter
stöter jag på en annan gammal vän som jag växt upp med. Nämen Micke skriker jag och nämen Jouline skriker han HAHA. Micke och jag har inte setts på ca 12 år och det var så skoj att se honom. Vi pratade också en bra stund innan vi skilldes åt. Och det visade sig att han också inte bor så långt ifrån mig, ändå har vi inte setts haha. Jag tycker att det är så sjukt att vi inte setts när vi ändå bor så nära.

Det här var verkligen den sjukaste kvällen jag varit med om^^
Ja menar hur stor är chansen att man stöter på två gamla vänner man inte sett på 10-12 år på samma dag haha, så jäkla roligt :)



Kommentarer
Postat av: REBECCA

Fråga: Vad tycker du om alexander wangs kollektioner?

Kika in på min blogg för att se lite av hans senaste, Kramar :)

2011-07-18 @ 01:09:31
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det var alltid lite coolt måste jag säga, hoppas att ni fortsätter ha kontakt sedan =D, bytte ni nr eller så?



jag har sovit bra i natt, men anser att det är föööör tidigt ännu =(, vill sova mera



kramar

2011-07-18 @ 05:21:27
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha vad roligt! Vilket sammanträffande :D



SV

Joo de e väl så, övning ger färdighet :D Jag tänkte pröva idag igen om ja orkar... Då med vitt underlack, och sen 2 nyanser av blått i vattnet... Tror de kan bli bra....

2011-07-18 @ 12:37:31
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0