Svar på tal + en nyhet!

Jag har varit vaken ett tag men har inte orkat sätta mig vid dator för än nu. Har inte tänkt att sitta här så mycket ikväll heller då jag och älskling ska ha lite myskväll nu :) Vi ska titta på film och äta lite gott. Men jag tänkte svara på en sak och också avslöja en liten grej för er!


Det är några som frågat om jag skulle kunna skriva en recension om Proactiv Solution som jag nyligen börjat använda. Och svaret på den frågan är självklart kan jag göra det. Men jag kan inte säga när det blir då det kan ta veckor eller till och med månader innan man får ett bra resultat. Men som sagt, jag ska absolut skriva lite om Proavtiv när jag börjat se resultat.

OCH NU TILL NÅGOT VÄLDIGT ROLIGT, IALLAFALL ENLIGT MIG!





Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

va roligt med ny design, tycker du har en jättesöt nu men det är alltid kul med lite förändring:)

2011-07-31 @ 23:15:32
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du vill skriva en recension om proactiv =D roligt med ny bloggdesign, väntar spänt =D designen du har är jätte fin men du har haft den länge nu.

2011-08-01 @ 11:48:08
Postat av: .

när ungefär komer den nya desginen?

och är det du som gör den , eller någon annan ?:)

2011-08-02 @ 13:21:41
Postat av: Jouline

SVAR: Den nya designen kommer förhoppningsvis upp i slutet av denna veckan. Nej det är inte jag som gör den men jag har bestämt typ hur den ska se ut :)

2011-08-02 @ 18:15:21
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi ok, jag tror ja längtar mer efter designen än du :O hahaha kollar spänt varje gång jag går in i din blogg :D hahah

2011-08-03 @ 12:17:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0