TanCan

Jag har precis kommit upp från ett härligt bad. Har skrubbat hela kroppen, rakat benen och smörjt in mig. Och jag måste bara tipsa om denna underbara handske här nedan. Den skrubbar bort döda hudceller och möjliggör att celler förnyas samtidigt som kroppen bygger upp en frisk hy. Jag älskar den, min kropp är len som en bebis rumpa just nu^^ Ni hittar handsken om ni klickar här.



Och nu hade jag tänkt att prova dessa flaskor här nedan
. Den första flaskan till vänster är en primer, en aloe vera-gelé som snabbt går in i huden och är även en bra förberedande grund innan Self-Tanning. Då får Self-Tanning produkten optimalt fäste vilket ger dig ett hållbart, naturligt och jämnt resultat. Ni hittar primern om ni klickar här. Och ni hittar TanCan Bronze om ni klickar här.



Återkommer med resultat!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Spännande med tanning :D Själv e ja lite skeptsik till de när man är i solen, de är ju lätt att de blir fastbränt, o då med resultatet fula fläckar :S

Åhh cool water! Guuud den luktar ju sååååå jäkla gott! Jag hade den också för inte alls så länge sen :D



SV

haha de va nog mest ett önsketänkande från min sida att ha den rosa bilen :D

Kram!

2011-07-06 @ 20:17:49
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läste i inlägget ovan att du hade sprayat dig med detta. Hoppas det blir bra. Själv har jag aldrig vågat testa några sådana. Handsken lät juh toppen och billig va den med :D

2011-07-06 @ 22:15:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0