Hemma - Sista fraktfria dagen

Slutade klockan 8:00 i morse. Var hemma vid ca tio idag. Är rätt trött nu så ska lägga mig och sova. Men tänkte först svara på lite kommentarer som jag fått. Hörs senare idag när jag vaknat. Och just det ja, mitt internet funkade nu idag när jag kom hem, gissa om jag vart glad. Vart skit rädd att mitt internet inte skulle fungera idag då det vägrade att starta igår men nu funkar det som sagt alldeles utmärkt.

Tänkte påminna
om att det är sista fraktfria dagen hos Nelly idag. Själv hade jag tänkt att klicka mig in där lite senare ikväll och passa på att utnytja deras erbjudande :) Gör det ni också! Funderar på klänningen nedan, tyckte den var jätte söt men frågan är om man ska ha vit eller korall färgad?



Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker allt att den vita var finaste



Hoppas att du får sussa göttit =D



Höres då jag kommer hem

kraaaamar

2011-07-31 @ 12:13:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv; det är helt ok och toppen:-D ha en bra dag! Kram

2011-07-31 @ 18:40:01
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den vita tyckte jag var finast!!

2011-08-01 @ 11:52:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0