Läsarfråga - Min nageldesign

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Sitter just nu i soffan här och äter bullar och dricker mjölk :) riktigt gott! Tänkte svara på en läsarfråga angående dessa naglarna som jag gjort här nedan på bilden. Såhär löd frågan:

Linda:

Jätte läckert!
Skulle du kunna berätta hur man gör ?
Jätte bra blogg :)



Svar:

Hej! Och tack så jätte mycket Linda
, kul att du gillar min blogg :) Det jag gjort på naglarna här ovan kallas water marbling. Man droppar nagellack i rumstempererat vatten. Sedan drar man med sitt verktyg, i mitt fall min dotting tool men det funkar lika bra med något annat spetsigt. Och man kan då få fram jätte fina mönster :) Sedan doppar man ner sin nagel i vattnet och mönstret fastnar då på din nagel. Glöm inte att tejpa runt din nagel, det underlättar. Själv hade jag ingen tejp hemma så jag fick då färg över alla fingrar och det ver inte lätt att få bort det^^

Du förstår nog bättre om du kollar in denna videon. Det är inte så lätt som det ser ut, iallafall enligt mig. Men jag ska absolut testa detta igen och förhoppningsvis få det bra.




Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Var så lite så :)

Ja, precis, och var dessutom Lee-jeans så man vet ju att det är kvalité också, så dom för 199:- är ju som hittat!

2011-07-07 @ 23:58:22
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: veronica johansson

Riktigt snygga naglar :)

Skulle också vilja fixa mina, men dom är inge vidare vackra och nagelbanden är helt förstörda :(

Tackar för din fina kommentar och önskar dig en fin dag

2011-07-08 @ 08:34:59
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/
Postat av: Josefin, mamma till Saga

tack så mky :) vad fin blogg du har! häftigt det med naglarna! tror faktiskt aldrig att jag har sett något liknanade! mkt fint!!!

2011-07-08 @ 11:20:33
URL: http://captureeverymoment.blogg.se/
Postat av: Sandra

men guuud vad häftigt!! Funkar de med vilken nagellack som helst? Måste nog pröva de där :D



SV

Japp ja gillar converse :D



Hoppas du får de superskoj ikväll!

2011-07-08 @ 20:20:01
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Eva

riktigt häftiga :)

2011-07-11 @ 21:01:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0