Windows movie Maker

Jag håller just nu på att lära mig Windows Movie Maker. En läsare tipsade mig om det och tack så jätte mycket till dig som tipsade mig :) Har några gamla klipp på mina hundar och har nu testat att klippa och klistra med både musik, text och bild. Och jag har nu gjort en liten film om mina hundar men jag känner att jag måste öva mer, mycket mer^^ När jag väl var klar med filmen så skulle jag göra en ny och då kom jag inte ihåg hur jag gjorde allt haha^^ Så ja jag behöver utforska Windows Movie Maker bra mycket mer än bara några timmar.

Och sen måste jag också lära mig
att filma med min systemkamera så jag kan lägga upp en film på hur jag gör en nageldesign. För det var ju det som många ville se :) Nu ska jag återgå till mitt skapande av film, hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Är det en ny version av Movie Maker eller? Min movie maker ser heelt annorlunda ut, typ sämre :o

2011-07-05 @ 17:39:38
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så spännande, hoppas man får se ett klipp sedan kanske =D

2011-07-05 @ 17:59:43
Postat av: Anonym

Varsegod;)

2011-07-05 @ 21:45:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0