Kelsjuk

Jag och älskling tittade på Big Brother för en liten stund sedan och jäklar va roligt det var^^ I detta avsnittet fick Peter, Simon och Martin uppleva gamla uppdrag i huset och shit va vi satt och skratta här hemma haha. Nu hade jag och älskling tänkt att prova det nya spelet RIO som jag fick när jag fyllde år till mitt Wii. Hoppas det är roligt :)

Tindra har förresten gått och blivit fruktansvärt kelsjuk här hemma
. Hon vill antingen vara i min famn eller i älsklings famn. Och så fort vi släpper ner henne så börjar hon typ gny och pipa^^ Tror nog att hon kanske börjar bli skendräktig.

Bjuder på tre bilder på Tindra som jag tog förut idag
. Älskling gick runt och bar på henne här hemma och hon verkade minst sagt trivas :)



Kommentarer
Postat av: Malin I Form

SV: Hehe, det är lätt att äta lite för mycket när det är gott ;)

2011-06-03 @ 07:11:21
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Sandra

Hahaha ja visste väl att du skulle bli en aning avis ;)

Fast de här är våran "lilla" uteplats.. Vi har en enorm på baksidan där vi har poolen.. Där skulle ja även vilja ha en paviljong :)

Jobba inte ihjäl dej i att bara ;)

2011-06-03 @ 17:35:59
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det låter juh nästan som hon blivit skendräktig. Hon va jätte fin på bilderna :D

2011-06-04 @ 00:24:48
Postat av: Eva

Nämen så söt man kan vara då :) Jag blir riktigt sugen på att skaffa mig en liten hund jag med.

2011-06-04 @ 23:48:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0