Kopplar av på balkongen - jobba natten idag

Idag har jag sovit länge, klev upp vid 13:00 tiden. Men jag ska ju jobba natten idag så det var behövligt. Har fram tills nu varit ute i det fina vädret. Det är nog den varmaste dagen i år, så sjukt skönt och varmt är det :) Jag tänkte nu sätta mig på balkongen med en kall cola och bara koppla av. Solen har precis börjat titta fram på våran balkong och Tindra hittade en liten solfläck jämte tomatplantan så där har hon placerat sig nu.



Jag funderar på om jag kanske ska göra en nageldesign på mig
. Var länge sedan som jag gjorde en faktiskt. Men det får nog bli en enkel design. Känner inte att jag har orken idag att sitta och pilla med det för mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du någon gång kunnat göra någon nageldesign som passat till student? ska ta nu nästa fredag, och vill måla naglarna men vet inte vad jag ska måla hih



du verkar ha bra fantasioch målar superfint :D

2011-06-03 @ 16:56:05
Postat av: Anonym

Söt hon är!

2011-06-04 @ 00:21:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0