La Praline

Godmorgon! Jag kom hem från jobbet för en stund sedan. Det gick alldeles utmärkt att jobba kvällen igår + natten inatt. Men nu är jag väldigt trött och ska lägga mig och sova. Men innan jag gör det så vill jag visa er en liten sak. Igår kväll när jag var på jobbet så fick jag en liten födelsedagspresent av familjen som jag är assistent hos. Jag fick en liten låda med underbart söta choklad praliner i :) Gissa om jag vart glad! Jag älskar praliner och dessa pralinerna här nedan är av den finaste choklad och det ska bli så spännande att smaka på dom. Smakerna är: Vanilj-karamell, Jordgubb, Chilli-apelsin och körsbär :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch ja är inte alls ett fan av praliner.. Ja förstår inte varför egentligen..



Sv:

Jaa men synd att de ska vara så dyrt bara :( ja lägger hellre de pengarna på nåt annat...

Kram

2011-06-02 @ 10:51:30
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Marie - En sprallboll

Ohh vad fina och de ser ju så söta & goda ut att man knappt vill äta dem =D

2011-06-02 @ 18:58:18
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj så söta och goda dom såg ut :D

2011-06-04 @ 00:33:25
Postat av: Eva

Åhh jag älskar praliner, dom här såg riktigt goda ut :D va snällt av dom du jobbar hos att ge dig en liten present :D

2011-06-04 @ 23:56:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0