Lördag - Tindra är överlycklig^^

Idag är det jobb som står på schemat igen, 15:00 - 22:00. Har precis kommit ur från duschen och ska nu göra iordning mig lite. Och apropå något helt annat så har Tindra nu fått tillbaka sin älsklings tiger och sina leksaker. Tindra har ju varit skendräktig och då trott att hon har valpar, där av att hon inte fått ha några leksaker. Men igår kväll gav jag tillbaka hennes leksaker och jisses så glad hon blev^^ Hon lekte och busade runt med dom och sedan samlade hon två av sina leksaker i soffan och kröp ihop riktigt ordentligt med dom haha. Hon har allt saknat dom och speciellt sin tiger.

Vill bara tillägga att för några dagar sedan
fick ju Tindra en ny leksak (en gris) och den fick hon faktiskt leka lite med. Och det var där som jag märkte att hennes skendräktighet hade avtagit.





Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe så rart =D, hon och tiger värsta radarparet =D. jajjamän, det är jag som tagit, skulle det inte vara jag så skriver jag det =D.



Ja, det var verkligen superdupergött =D

kramar

2011-06-25 @ 14:13:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Heheh jajjamänsingen =D. ja tror jag det, supersött. Bellman har en Fisken Nemo, en stor än =D, som han älskar =D



Men lär sy den nu för han har en tendens att vilja bita ut luddet, haha

kramar

2011-06-25 @ 14:20:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Visst är hon? :) Din är också söt :)

2011-06-25 @ 20:30:14
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Eva

Kan tänka mig att hon blev glad av att se sina leksaker igen :) Jätte söt bild på henne!

2011-06-25 @ 20:37:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0