Min shopping idag + en gåva av min vän :)

Nu äntligen kan jag blogga. Jag har haft problem med min kamera, det har inte gått att föra över bilderna som jag fotat idag till datorn. Har aldrig stött på detta problemet förut men tillslut så fick jag till det, men det tog allt en bra stund.

Idag har jag varit ledig från jobbet
och varit med min vän Veronica. Vi tog först en fika i stan och sen blev det lite shopping och efter det åkte vi hem till mig och jag fixade hennes naglar. Ska visa er bilderna på hennes naglar sen, dom blev jätte fina :)

Men nu ska jag visa er vad som fick följa med mig hem idag
. Det blev två par skor och en långklänning, köpte även lite nagellack men dom glömde jag fota men det var iallafall i färgerna: Vit, Orange och ljus Lila.



Sen fick jag även en hel låda med bröd
av min vän Veronica, gissa om jag vart glad :) Hon jobbar nämligen med att leverera bröd till olika butiker och idag blev det över lite bröd och då frågade hon om jag ville ha det :)



Kommentarer
Postat av: Marie

Men så bra, det sparar du ju in massor av pengar på, tror t o m jag har det lila brödet hemma nu =D



ja, det är verkligen toppenbra produktt. Fina stuff som fäöljde med dig hem

kramar

2011-06-08 @ 22:49:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men gud vad bra! de är ju bara att fylla frysen nu då, o inte behöva tänka på bröd de närmaste månaderna :D

Vad finfina naglarna va!!



SV:

Jo ja hade gärna badat oftare, men de är så mycket klor i, o då måste man ju duscha varje dag, o eftersoim vi får elda för att få varmvatten kommer de aldrig funka :S



Jaaa visst va dom fina!! Vi vågade inte röra dom förrän vi hade säkrat oss om att de var de enda handdukarna som fanns...

2011-06-09 @ 06:24:50
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Eva

Söta skor och underbar klänning :) och snällt av din vän att ge dig så mycket bröd, du spara ju massor med pengar.

2011-06-09 @ 21:43:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0