♥ Mitt älskade älskade hjärta ♥

Jag kom hem från jobbet för en stund sedan. Det har varit en bra kväll på jobbet och jag var till och med och hälsade på min mamma idag när jag jobbade :) Jag jobbar ju som personlig assistent (min mamma och jag jobbar på samma ställe) och idag ville brukan som jag jobbar hos åka hem till min mamma och överraska henne, (min mamma har semester nu) så det gjorde vi. Och det var väldigt trevligt och min mamma blev så glad :)

Fick också träffa mitt andra hjärta Tilda
(asså min andra hund), hon bor ju hos min mamma nu. Och det var jätte kul men samtidigt lite hjärtskärande att se henne för hon är inte så bra, eller jag vill inte säga att hon är dålig så, för det är hon inte. Hon mår bra men hon är så gammal nu (över 9år). Och det var några veckor sedan som jag såg henne och idag när jag ropade på henne så kom hon inte springandes till mig som hon brukar göra utan hon gick långsamt och hon till och med haltade lite men svansen gick som bara den. Hon hade precis varit på en promenad när jag/vi kom så där av att hon haltade. Hon har lite problem med sina höfter. Sen har hon tyvärr fått cancer så jag vet faktiskt inte hur länge hon kommer leva till, men jag hoppas hon finns kvar nästa sommar. Usch... det är så hemskt att prata om detta så nu slutar jag för nu känner jag hur tårarna börjar komma på mig.

Jag älskar dig så mycket att det gör ont



Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh vad underbart att du fick träffa henne, skönt jobb att kunna göra sådär =D.



Usscch då, förstår att det känns, men glädjs åt sålänge hon kommer fram och viftar på svansen =D



kraaaaamar

2011-06-22 @ 10:41:35
URL: http://myflowergirl.blogg,se
Postat av: Eva

Härligt att du har ett jobb som du kan göra sådana här saker som att hälsa på din mamma :) Och vet du vad, jag fick en tår i ögat när jag läste om din hund Tilda. åhh jag är så känslig när det kommer till djur och speciellt hundar. Hoppas hon finns kvar till nästa sommar.

2011-06-23 @ 19:43:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0