Nu är ni äntligen mina :)

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Idag har det verkligen varit en helt fantastiskt fin dag. När jag var på jobbet förut i eftermiddags och satt ute, hade vi hela 33 grader i solen :) Gott men väldigt varmt.

Men nu över till något helt annat
och detta nedan är vad jag pysslat med igår och idag. Var iväg till Ikea igår och det fick bli två tv-bänkar. Precis dom som jag ville ha, men jag hade inte tänkt mig att dom skulle va så långa hehe^^ men det blev helt ok ändå. Men vilket helvete rent ut sagt jag hade med att skruva ihop dom då haha. Som tur va så kom min mammas man Teddy hem till mig och hjälpte mig. Här nedan får ni en liten titt på dom. Ska fota dom bättre en annan dag, kanske framifrån.



I morgon ska jag jobba dubbelpass
(kvällen + natten). Men innan jag ger mig av till jobbet i morgon så ska jag visa er lite grejer eller kanske en grej i taget, jag får se hur jag gör :) Har nämligen varit och hämtat ut ett paket som legat och väntat på mig i flera dagar.


Kommentarer
Postat av: REBECCA

- Tackartackar :) Jodå det är bra.

Händer för dig imorgon då? kram

2011-06-28 @ 23:57:05
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Marie

Ohh tjusigt, =D. Ja igår var det härlig dag, kommer det nog bli idag med. Lite för varmt för min smak =D. Men härliga somarkvällar blir det =D



Kramar

2011-06-29 @ 05:41:52
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mammi

Så fint det blev med nya Tv-bänkar ......Kram

2011-06-29 @ 17:52:51
Postat av: Eva

Åh så fiiint det blev :) dom var riktigt snygga dom tv-bänkarna. Vad kostade dom om jag får fråga? Och jag kan tänka mig att det var en hel del skruv att skruva dit. Jag vet själv när jag köpt möbler från Ikea och fått med en hel drös med skruvar.

2011-06-29 @ 22:06:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0