onsdag - jobba natt

Idag har jag sovit länge i våran underbart goa säng, ska jobba natten inatt så det var ett måste att sova länge idag. Har precis tittat på Spårlöst på tv4 och det är så fantastiskt det programmet. Varje gång jag tittat på det så har jag fällt tårar av glädje då dom hittat sina biologiska föräldrar/syskon :)

Nu funderar jag på
om jag ska ta mig ett bad eller en dusch. Det återstår att se när jag kommer in i badrummet, men ett bad vore gott faktiskt. Ska ringa min älskling sen och höra med honom om vi ska åka och handla lite mat sen. Kylen och frysen börjar bli lite tom här hemma. Och förresten, filmen som jag tittade på igår (Just go with it) var jätte bra och rolig, så har ni inte sett den så måste ni bara göra det :)

Våran goa säng!



Kommentarer
Postat av: Marie

Eran säng är så fin, ni verkar bo så fint =D. Tyckte om Spårlöst förut, har ej följt på senare år, men då man tittar blir man berörd.



Hoppas att du har det bra på jobbet

kramar

2011-06-15 @ 18:02:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eva

åhh så fin säng ni har. jag hade gärna velat ha en sådan. överkastet är helt underbart!

2011-06-15 @ 23:20:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0