Onsdag - Ledig

Idag har min mamma varit på besök hemma hos mig. Hon hade även med sig sin egengjorda rabarberkräm :) har inte smakat den än men jag är säker på att den är super god! Idag är jag också ledig från jobbet men sedan jobbar jag resten av veckan, jag jobbar alltså hela midsommar. Kan tyckas tråkigt men inte enligt mig, jag trivs så gott på mitt jobb och det är ju bra med pengar också och än har jag inte fått ordning här hemma. Det fattas fortfarande lite möbler och lite andra grejer. Men det jag hade tänkt att köpa nu när lönen kommer är en tv-bänk eller två tv-bänkar rättare sagt. Men jag är inte säker på att pengarna räcker till, vi får se. Annars får det bli nästa månad. Men jag är ganska så trött nu på att ha teven på golvet här hemma^^

Denna tv-bänk ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefin tvbänk, skönt att du trivs på jobbet =D.



Tack snälla för du sa till

kramar

2011-06-22 @ 15:55:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur är läget? :)

2011-06-22 @ 16:54:56
URL: http://lindakhazal.blogg.se/
Postat av: Eva

Superfin tv-bänk :) Jag måste säga att jag gillar din blogg starkt och speciellt när du gör inlägg om inredning och när du visar bilder på hur du har det i ditt hem :)

2011-06-23 @ 19:36:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0