Så trött - åska inatt

Idag är jag tröttare än tröttast. Har inte fått så mycket sömn inatt heller. För det första så var det sjuuukt varmt i sovrummet och för den andra så åskade det och regna som bara den hos mig inatt. Jag har helt ärligt aldrig sett så mycket blixtrar på himlen som jag såg i natt. Dom var gigantiska och lös verkligen upp hela himlen. Nu ska jag kila ut med Tindra på en promenad sedan bär det av till jobbet. Börjar som vanligt 15:00 och slutar 22:00 ikväll.

Slänger upp en gammal bild
på mig och min fina kusin för att fylla ut inlägget lite. På fredag ska vi träffas och fira att jag fyllt 25, längtar!



Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Börjar också 15 så ska strax bege mig!

2011-06-07 @ 14:24:27
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Coquina

Grattis i förskott =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

2011-06-07 @ 22:29:07
URL: http://coquina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0