Ska strax till jobbet

Jag tog mig ett långt bad, och det var så gott att bara ligga där. Testade min nya body scrub som jag fick när jag fyllde år och den var super :) Har precis nu smällt i mig en bit pizza, känner att det blivit lite mycket skräpmat den senaste tiden haha, får se till att ändra på det. Skulle åkt och storhandlat mat idag men älskling var tvungen att jobba över så det får bli att vi gör det i morgon istället. Strax ska jag cykla till jobbet för att jobba natten. Börjar 20:30 och slutar klickan 8:00 i morgon bitti. Hoppas ni alla får en fin kväll så hörs vi i morgon!


Slänger upp en bild på mina fina vovvar!




Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh känner också att jag varit lite snaskig ett tag, har man börjat är det svårt att sluta, måste också sluta =D



Så fina de är =D

kramar

2011-06-15 @ 20:48:06
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag känner igen det där med att det blir för mycket skräpmat ibland haha. hoppas du får en bra jobb natt. jätte fin bild på dina hundar :)

2011-06-15 @ 22:44:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0