Student Naglar

Jag skulle egentligen inte målat några student naglar nu men så fick jag en läsarfråga av en tjej. Och tänkte då att, varför inte göra en nageldesign som hon kanske kan få lite inspiration från. Såhär löd hennes fråga:

Anonym:

Hade du någon gång kunnat göra någon nageldesign som passat till student? ska ta nu nästa fredag, och vill måla naglarna men vet inte vad jag ska måla hih. du verkar ha bra fantasi och målar superfint :D

Svar:

Hej! och tack så jätte mycket :) Va kul att du tar studenten snart, grattis! klart jag kan måla en nageldesign som passar till studenten. Här nedan har jag målat va jag tycker passar till studenten men man behöver inte måla precis så som jag gjort utan det är även fint med bara vit fransk manikyr och kanske lite glitter i. Jag tycker att det mesta passar till studenten faktiskt men vill man göra nått lite extra med sina naglar och som verkligen "skriker" studenten^^ så kan man ju göra denna designen som jag gjort här nedan :) Hoppas du fick lite inspiration nu!



Vill bara tillägga
att jag inte målat något överlack (topcoat) på naglarna. Glömde det, så där av att dom inte är så glansiga och fina som dom brukar vara.



Ser ni förresten att det ska likna en studentmössa på naglarna?





Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Tuffa de blev, snyggt!

2011-06-03 @ 21:18:40
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Anonym

iiih tack så mycket! dom va ju riktigt coola!:O hade aldrig kommit på det själv :D

ska testa att göra dom nu och öva upp mej tills på fredag nästa vecka :D

suuper fina :D



2011-06-03 @ 22:01:59
Postat av: Anonym

Åhh så fina dom va :D du är verkligen jätte duktig.

2011-06-04 @ 00:20:01
Postat av: Anonym

jag såg direkt att det liknade studentmössa så fort jag såg naglarna hihi :D

skulle målat dom igår men så hade jag ingen vitt färg kvar :/

2011-06-04 @ 11:22:01
Postat av: Eva

oj oj oj så fräcka! ja jag så direkt att det var en studentmössa :) Va duktig du är och vilken fantasi du har.

2011-06-04 @ 23:45:52
Postat av: Hana

Hej
Jag undra om man får låna bilden till instagram?
Snälla svara

Svar: Så länge du skriver att det är jag som gjort naglarna och länkar till min blogg så är det helt ok :)
Style By Jouline

2013-05-09 @ 11:12:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0