Torsdag - jobba

Jag kom hem för en stund sedan, har varit på systemet och köpt lite cider tills i morgon då jag och några av mina vänner ska fira att jag fyllt 25. Vi hade tänkt att tillbringa förmiddagen och eftermiddagen på Liseberg men nu när jag var inne och skulle kolla vädret så ska det tydligen regna :( så jag vet inte om det blir något Liseberg, kanske går vi bara ut och äter middag i stan istället och sedan går vi ut en sväng.

Just nu sitter jag i soffan
men jag hade tänkt att vila en liten stund nu. Börjar jobba klockan 15:00 idag. Min vän Veronica är också här hos mig nu men hon har precis somnat på andra soffan^^ Hon har jobbat sedan 5:00 i morse så jag förstår att hon är trött. Och varför jag är trött är för att jag sovit dåligt inatt igen. Det har varit så sjukt varmt och kvavt i hela lägenheten. Hörs senare ikväll när jag kommit hem, slutar som vanligt 22:00.

Sist jag var på Liseberg var det snö!




Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh förstår att ni är trötta båda två då



Hoppas att ni får en trevlig kväll imorrn

kramar

2011-06-09 @ 12:47:22
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eva

härligt med Liseberg. ska själv göra ett besök där då vädret tillåter :)

2011-06-09 @ 21:38:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0