Måndag - jobba kväll

Inatt har jag inte sovit så bra. Jag har vaknat minst 20 gånger pga att det har varit så sjukt varmt i vårt sovrum, ändå har vi sovit med öppet fönster. Ska slänga mig i duschen strax så jag piggnar till, känner mig väldigt seg och trött. Idag är det otroligt fint väder hos mig, det är just nu 28 grader på min balkong, så efter duschen blir det att sätta sig där ute en stund innan det är dax att cykla till jobbet. Börjar 15:00 och slutar 22:00 ikväll.

Tindra är otroligt seg idag också
och det beror på att det är så varmt. Hon ligger just nu i soffan här hemma och myser i filten :)



Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Uh, såna nätter är jobbiga :/ Vi tog upp fläkten till igår natt så vårt sovrum var ganska behagligt i alla fall!

2011-06-06 @ 16:34:33
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Eva

GUD SÅ SÖT HON ÄR :) Det har varit varmt hos mig med inatt så jag har inte sovit bra jag heller :( hoppas du får en bra arbetskväll.

2011-06-06 @ 17:22:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0