Vaknat - mer presenter

Nu har jag vaknat till liv här hemma. Fast jag känner mig rätt seg i huvudet måste jag säga, men det går nog över snart. Min älskling kommer strax hem med lite kina mat :) ska bli riktigt gott! Va längesedan som jag åt det. Men nu tänkte jag visa er några fler presenter. Mer bilder kommer att komma upp, men inte idag. Jag drar ut lite på det^^ blir mer spännande så ;)

En underbart söt orange klänning!



En av mina absoluta favorit parfymer!



Spelet RIO till mitt WII :)



Och en otroligt söt och vacker bukett :)





Kommentarer
Postat av: Marie - En sprallboll

Ohh vad mycket fint du fått, den lilla orange var ju great =D

Kraamar

2011-06-02 @ 18:57:26
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh så fina saker du fått. Den klänningen va juh jätte söt. Älskar färgen på den :D parfymen har jag hört ska vara väldigt god.

2011-06-04 @ 00:31:11
Postat av: Eva

Känns som om jag kommenterar nästan alla dina inlägg nu haha men jag kan inte låta bli :D den klänningen var riktigt fin :) vart är den köpt?

2011-06-04 @ 23:53:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0