Glömde mobilen hemma

Jag kom precis hem från jobbet. Sorry att jag inte kunnat mobilblogga något idag som jag sa igår att jag skulle göra men jag glömde min mobil hemma idag. Har verkligen känt mig helt handikappad utan min mobil, helt sjuuukt ju att man kan känna så^^

Jag har iallafall jobbat från klockan
13:00 idag till 22:00 nu ikväll. Just nu tittar jag på Big Brother sen blir det faktiskt sängen för mig, ska nog titta på en film i sängen :)

Slänger upp en gammal bild för att fylla ut inlägget lite
. Det är mitt gamla vardagsrum som jag hade i min lilla etta (bilden togs julen 2010). Saknar den lite måste jag säga, det va så mysigt där. Men jag ska allt få det mysigt i min nya lägenhet också :)



Kommentarer
Postat av: Nicole

Ohh det såg verkligen mysigt ut! :) Älskar mysiga utrymmen med svag och mysig belysning, det gör allt!

2011-03-24 @ 23:11:15
URL: http://xoxonicole.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0