Gulaschsoppa :)

Jag har precis gjort lite gulaschsoppa här. Tur att jag hade en burk med det hemma nu när jag skadat min hand och inte riktigt kan laga mat från grunden själv. Min älskling jobbar nämligen fortfarande men hade han varit hemma så hade ju han fått laga mat. Men det var banne mig inte lätt att göra knäckemackor med bara en fungerande hand^^ tog la mig 10 minuter att bre dom och skära några skivor ost haha.



Nu ska jag äta min soppa
, sen hade jag tänkt att vila lite innan jag ska bege mig till jobbet. Jobbar natten idag igen. Börjar klockan 20:30 och slutar klockan 8:00 i morgon bitti. Hoppas ni alla får en fin kväll så hörs vi kanske senare via min mobil.


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare :o läste inlägget där nere

Fick världens rysningar när ja läste det hihi

kommer det inte bli svårt att jobba om du knappt kan använda den handen :o ?

2011-03-16 @ 17:49:10
Postat av: Mickan

Mm, gott!

2011-03-16 @ 18:28:01
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0