Hur ska jag tvätta mitt hår?

Vaknade för en stund sedan men känner mig fortfarande trött. Glömde stänga av min mobil då jag somnade förut och det ringde då i min telefon ett par gånger. Så det är väl därför jag inte känner mig riktigt utvilad då jag inte fått sova ordentligt. Vet inte om jag ska försöka sova en stund till eller om jag kanske ska hålla mig vaken och så blir det tidigt isäng ikväll istället. Hmm.. ja så får nog bli.

Skulle behöva tvätta mitt hår
men vet inte riktigt hur det ska gå till nu när jag bara har en fungerande hand. Och jag får absolut inte blöta ner den skadade handen. Jag har ju dessutom löshår också (ca 170 keratinvax slingor) och det gör ju inte saken lättare att tvätta håret då. Det hade varit betydligt mycket lättare att tvätta håret med en hand om jag inte hade haft löshår, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min älskling är inte hemma just nu men jag ska nog ringa honom och fråga när han kommer hem och kanske kan han hjälpa mig att tvätta håret då haha^^

Två bilder på mitt hår



Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej!

Måste bara säga att du har fantastiskt fint hår.

Hoppas allt är bra med dig.

2011-03-17 @ 22:31:50
URL: http://www.blogger.com/home?pli=1



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0