Idag fyller Tindra 3 år



Idag fyller mitt lilla hjärta hela 3 år
, helt sjuuukt va tiden går fort. Det känns inte som om det gått 3 år sedan jag skaffade henne, snarare 1 år typ. Till frukost fick hon lite korv i sin matskål och maten tog slut fortare än jag hann hälla upp vatten i min tekopp och sedan lite mjölk haha. Ni kan ju tänka er att hon åt snabbt^^ skålen vart som ny efter att hon hade slickat rent den och hon slickade bra länge i skålen efter att maten tagit slut. Tindra ska självklart få lite paket men dom är tyvärr försenade så det blir att hon får sina paket nästa vecka. Och jag ska självklart visa er vad hon fick då :)





Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches - Baby Boo Tigger Wilson -

Grattis söta Tindra på dina dag! Hurra!



Självklart ligger din Furminator här och väntar :D

2011-03-05 @ 12:38:42
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj fyller Tindra år idag. Grattis till henne! Hon va jätte söt på bilden :)

2011-03-05 @ 15:51:02
Postat av: Mickan

Grattis till lilla sötnosen. :)



Ja, det kan jag tro. Hoppas det gått bättre idag.

Natten var bra, men fullt upp hade vi från början till slut då vi var en man kort. Men tiden gick fort. :)

2011-03-05 @ 20:25:46
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0