Jag just nu!

Yeeey jag fick tvättat mitt hår!! fasiken så gott det känns nu :) Det tog sin lilla tid, närmare bestämt 1 och en halv timme^^ men då har jag räknat med föning också. Det va inte det lättaste att tvätta håret med bara en hand kan jag säga, men det gick.

Såhär ser jag ut just nu
(tog kortet precis). Som ni kan se så ser vårat vardagsrum inte så fint ut^^ För er som inte vet så håller vi på med en liten renovering här, där av att det står målarburkar lite här och var + en massa papp och papper överallt. Vet inte riktigt när vi kommer bli klara faktiskt. Känns som om det kommer ta ett tag. Jag jobbar så mycket just nu och när jag väl kommer hem så orkar jag inte riktigt måla. Vill inte heller lägga över allt på min älskling men jag hoppas på att vi blir färdiga snart iallafall.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0