Kladdkaka & Wii

Min älskling har lånat min dator för att titta på golf så det tog sin lilla tid innan jag fick datorn och kunde blogga. Men jag har spela lite Wii under tiden som älskling tittat på golf och mumsat på kladdkaka :) Är ganska så trött nu så jag tänkte strax lägga mig. I morgon kommer en ganska stor present hem till mig, men jag tänker inte tala om vad det är för något nu utan ni får se i morgon, kanske inte någon WOW present enligt er men för mig är det verkligen en WOW present^^ Sen kommer även målarn hit igen och ska fixa lite i våran hall, det blir nog sista gången som målarn är hos oss för resten som behövs målas ska jag och älskling måla. Jo just de... min mammas man Teddy kommer hem till mig i morgon också, vi ska äta lunch tillsammans och han ska hjälpa mig med en sak :)

Min kladdkaka som jag åt precis!



Kommentarer
Postat av: camilla

Åh va gott med kladdkaka :)

2011-03-14 @ 18:45:28
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0