Läsarfråga

Fick en fråga av en anonym. Varför jag svarar här i bloggen är för att hon/han inte lämnat någon blogg eller mail adress. Såhär skrev hon/han:

Anonym:

stackare :o läste inlägget där nere
Fick världens rysningar när ja läste det hihi
kommer det inte bli svårt att jobba om du knappt kan använda den handen :o ?


Svar:

Hej! Haha, ja jag får rysningar bara jag tänker på det^^ Jo det kommer nog inte bli det lättaste att jobba nu på ett tag men jag får ändå försöka och får helt enkelt jobba i ett lugnare tempo. Sen har jag så himla goa arbetskamrater och jag vet att dom kommer ställa upp för mig nu när jag skadat mig :)


Kommentarer
Postat av: Mickan

Nejmen gumman då! Vad har hänt med din hand?! :O Nu måste jag uppdatera mig lite!



Men herregud, det lät som en snål fastighetsägare. Lite måste man väl ändå göra för sina gäster... Hoppas det går bra för er att måla själva. Kan ju vara ganska kul också. :)



Min helg var bra och nu är det jobb igen. 2:a natten nu ikväll, sen ledig till på söndag. :) Jaa, pajen var jättegod. :)

Kramar

2011-03-16 @ 18:27:13
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0