Mobilbloggar. Jag blev precis klar med kök...

img_0635 (MMS)

Mobilbloggar. Åhh herre jösses, jag fattar inte att jag orkat hålla mig vaken tills nu^^ Jag blev precis klar med köket. Shit va trött jag är. Har målat alla väggarna helt själv och jag är riktigt stolt över mig själv och det blev riktigt bra :) (med andra ord så fick vi inte någon målare av fastighetsägaren som kunde måla våra väggar). vet inte hur många timmar det tagit men minst 5 timmar tog det mig iallafall. Det har även varit några gubbar här och fixat mitt fönster i köket (det gick nämligen inte att stänga förut ordentligt, men nu går det bra). Sen har dom även fixat en av mina lådor i köket (besticklådan) den va paj men nu funkar den med :) Nu är jag så trött att jag hade tänkt att lägga mig på soffan och sova, ska ju jobba natten idag igen så jag måste verkligen sova nu. Hörs senare ikväll!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0