Mobilbloggar. Kom precis hem från jobbet. ...

img_3814 (MMS)

Mobilbloggar. Kom precis hem från jobbet. Min älskling lånar min dator och tittar på en fotbollsmatch så därför mobilbloggar jag. Själv tittar jag just nu på Big Brother och efter det blir det sängen för mig. I morgon ska jag upp ganska tidigt, har massor med saker att fixa i morgon förmiddag och sen klockan 13:30 börjar jag jobba. Men vi hörs i morgon och förmodligen blir det via mobilen. sorry för den tråkiga uppdateringen men som jag skrivit förut så jobbar jag jätte mycket nu plus att jag har lite saker utöver jobbet att fixa också och då får tyvärr bloggen lida lite. Men men nog pratat om detta nu. Godnatt på er alla!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0