Mobilbloggar. Nu är det målat vitt i varda...

img_3925 (MMS)

Mobilbloggar. Nu är det målat vitt i vardagsrummet. Vi blev som sagt klara i går kväll. Men jag blev lite besviken faktiskt :( vet inte om ni kan se de så bra på bilden men man ser ränderna i väggen där vi har spacklat. Det hade ju varit bättre att vi målade direkt på tapeten istället, då hade ju man bara sätt ett tunt tunt litet sträck av tapeten men nu blev det istället ett tjockt sträck tack vare spacklet. Aja vi tänker då inte göra någonting åt detta utan det får vara så. Det är dessutom bara en vägg som man ser ränderna tydligt, dom andra har vi lyckats slipa riktigt bra. Nu ska jag göra iordning mig sen ska jag till jobbet. Slutar 22:00 ikväll så vi hörs när jag kommit hem ikväll. Hoppas ni alla får en fin lördag! (DETTA INLÄGGET SKA BYTA PLATS MED INLÄGGET UNDER. VET INTE HUR DET BLEV SÅHÄR MEN DET MÅSTE JU VARIT NÅGOT FEL PÅ BLOGG.SE)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0