Mobilbloggar. Såhär ser det ut i mitt kök ...

img_8416 (MMS)

Mobilbloggar. Såhär ser det ut i vårat kök just nu. Målarn har precis målat taket i köket. Tydligen hade det blivit ett missförstånd och vi (jag & älskling) ska nu få måla väggarna i hela lägenheten själva :( men jag ska strax ringa fastighetsägaren och prata med honom. För jag tycker inte att vi ska behöva måla om själva. Ja menar vi kan ju inte måla liksom. Klart, så svårt är det ju inte men man vill ju att det ska bli snyggt och en målare med många års erfarenhet kan självklart det bättre än vi. Aja vi får se vad fastighetsägaren säger. Sen måste jag sova, har ju jobbat inatt och ska jobba inatt igen så vi hörs senare idag.



Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad dåligt. Har ni blivit lovade att få väggarna målade så tycker jag att ni ska få det också och inte behöva göra det själva. Hoppas det löser sig.



Hoppas du haft en bra jobbnatt. Det har jag. En lugn natt.

Hon tackar så mycket. :)

Kramar

2011-03-11 @ 16:14:57
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0