Onsdag - jobba natt

Så nu har jag vaknat till liv här hemma. Vaknade med en hej dundrandes huvudvärk, inte så kul :( har tagit en tablett men den verkar inte hjälpa så kanske får jag ta en till. Har iallafall fått i mig lite middag här nu och den bestod av samma mat som igår. Kyckling, ris och currysås. Som jag skrev förut när jag kom hem i morse så ska jag jobba natten idag igen, känner att jag hade behövt sova mer men jag kan bara inte somna nu när jag har sådan huvudvärk.



Tänkte att jag skulle ta och fota det som va i paketet som jag fick i morse
. Men jag vet inte om bilderna kommer bli så bra nu när det är rätt så mörkt ute, men jag hoppas på att dom blir ok, så kika in här lite senare om ni vill se vad som fanns i paketet :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0