Renovering pågår

Just nu så håller det på att fixas en massa i våran lägenhet. Idag så var målaren här och målade taket i vardagsrummet och i morgon så kommer han och målar väggarna i vardagsrummet och köket. Det ska även målas och fixas i hallen och i vårat sovrum + garderoben men det ska jag och min älskling göra själva. Och förmodligen så kommer vi göra detta i några dagar här framöver. Känner verkligen att jag vill få alla väggarna fixade nu så jag kan börja med inredningen sedan :)

Sen jobbar jag otroligt mycket nu i mars så på ett sätt känner jag att
, hur i helvete rent ut sagt^^ ska jag hinna med att måla och fixa i lägenheten samtidigt som jag jobbar så mycket nu?! Men jag och älskling får väl ta en eller två väggar i taget om dan. Och med detta vill jag säga att, jag vet att jag skrivit det förut men jag skriver det igen. Bloggen kommer hamna åt sidan nu ett tag för jag har såå mycket att göra. Men jag ska försöka uppdatera minst 2 gånger om dan. Förmodligen så kommer en hel del av uppdateringen ske via mobilen nu ett tag, lite tråkigt men så kommer det tyvärr att bli.

Här är två bilder på vårat vardagsrum som jag tog precis




Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni behålla den svarta tapeten?? eller ska den också målas vitt?:P

2011-03-10 @ 19:51:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0