Det här var det sjukaste

Asså detta är ju helt sjukt... iallafall enligt mig. Tjejen på videon/bilden här nedan är bara 8 år och hennes mamma sprutar in botox i hennes ansikte för att hon ska bli finare. Mamman till dottern säger att - Hon har inte frågat efter botox men jag vet att hon är missnöjd med sina skrattrynkor. Hennes mamma gör allt för att dottern ska vinna skönhetstävlingar. Det sjuka är när man tittar på klippet nedan och hon som intervjuar dottern frågar - varför gör du detta? då svarar dottern jag vet inte och mamman säger i sin tur - Men gör du inte detta för att du ser rynkor? Jo just det säger dottern och ler och säger sedan att det är inte fint med rynkor på unga flickor... Mamman har ju (ursäkta uttrycket) hjärntvättat sin dotter.



 

Någon kommenterade detta på aftonbladet och jag tyckte att det var bra skrivet och håller med till fullo.

 

Såhär skrev en:

 

Det är inte konstigt att hon är "missnöjd" med sina skrattrynkor när morsan säger det till henne. Barn har inga mallar över hur man ska se ut, det är vi vuxna som tillverkar och applicerat dessa på barnen.

En annan skrev:

Botox är ett nervgift som kan vara livsfarligt om det hanteras fel. Mamman injicerar alltså själv utan läkarhjälp gift in i sin dotters ansikte. Det kallar jag klockren barnmisshandel.

Det fanns betydligt många mer kommentarer likt dessa ovan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FY vad hemskt!! Det där är ingen bra mamma. Stackars den flicka :(

2011-05-15 @ 10:36:22
Postat av: Malin I Form

Men usch, hemskt ju!

2011-05-15 @ 11:57:47
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Marie

Men fy vad hemskt, lika illa att kliniken som utför det, godkänner att göra det

2011-05-17 @ 09:48:28
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon har blivit omhändertagen nu står det på aftobladet

2011-05-17 @ 20:04:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0